wtorek, 26 marca 2013

Joanna Rzepa - kuracja do włosów przetłuszczających sie, ze skłonnością do wypadania.


Kurację wzmacniającą wrzuciłam do koszyka w Super Pharm. Szukałam wcierki do włosów, a na półce stała tylko Joanna i kosztowała niecałe 9zł.




Według producenta

Kuracja wzmacniająca Rzepa - zawiera bogaty zestaw aktywnych czynników, takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne i składniki energetyzujące, aby wzmacniać włosy i skutecznie zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy. Specjalna formuła neutralizuje charakterystyczny zapach czarnej rzepy. W rezultacie włosy stają się mocniejsze i pełne życia. Łagodzi nadmierne przetłuszczanie się włosów i redukuje objawy łupieżu.

Skład: Aqua, Alcohol Denat., PEG-75 Lanolin, Raphanus Sativus Extract, Urtica Dioica Extract, Arcitium Lappa Extract, Humulus Lupulus Extract, Glycogen, Glycerin, Niacinamide, Panthenol, Menthol, Allantoin, Laureth-10, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphentyl Methylpropinal, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone




Moja opinia

Kosmetyk jest zamknięty w 100ml butelce z precyzyjnym i według mnie bardzo przemyślanym aplikatorem. Pozwala on na wygodne dozowanie płynu bezpośrednio na skórę głowy, a samą aplikację czyni łatwą i przyjemną. Potem jeszcze tylko chwila masażu i wszystko gotowe. Nie ma typowo mocnego zapachu czarnej rzepy, wręcz przeciwnie pachnie przyjemnie i ziołowo. Oczywiście jak dla mnie, bo na pewno znajdą się osoby, którym zapach może przeszkadzać. Zawiera alkohol, ale mi o dziwo krzywdy nie robi. Dzięki niemu włosy wyglądają całkiem dobrze następnego dnia, dlatego nie muszę ich już codziennie myć. Zaraz po nałożeniu skóra głowy jest odświeżona, a same włosy stają się lżejsze. Dobrze radzi sobie także z łupieżem i swędzeniem głowy. Producent zaleca stosowanie przez 2 tygodnie po każdym myciu a następnie kilkudniową przerwę, ale ja przedłużam kuracje do zużycia całej butelki, wcieram co drugi dzień. Podsumowując, jest to bardzo fajny i tani kosmetyk wart wypróbowania. Na pewno jeszcze do niego wrócę.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...