środa, 20 listopada 2013

Jak golić nogi? - alternatywne sposoby :).

Nie zawsze mam cierpliwość do używania depilatora. Zwłaszcza, że mój model jest dość leciwy i żeby osiągnąć zadowalający efekt trzeba się trochę natrudzić. Czasem łatwiej i szybciej jest nogi po prostu ogolić. Niby wszystko o goleniu wiadomo i wszystko jest oczywiste, ale ja sama do niedawna byłam nieświadoma, że do golenia nóg, może mi się przydać np niechciana odżywka do włosów. Specjalnych pianek i żeli do golenia używam bardzo rzadko, nie pamiętam nawet kiedy ostatni raz kupiłam kupiłam taki kosmetyk. Zwykle stosowałam zwykły żel do kąpieli, ale często wtedy skóra była podrażniona. Niestety nie jest to ani przyjemne, ani estetyczne. Kiedyś przeczytałam o goleniu z odżywką do włosów i postanowiłam spróbować. Odżywka zmiękcza włosy dzięki czemu łatwiej je usunąć, skóra nie jest podrażniona, a golarki nie tępią się tak szybko.
Podczas golenia świetnie sprawdziła się u mnie także oliwka dla dzieci i balsam do ciała, szczególnie wtedy, kiedy mam mało czasu, albo nie mam dostępu do swojej wanny :). Wystarczy posmarować nogi i przejechać golarką. Nie trzeba nawet używać wody. Skóra jest w zdecydowanie lepszej kondycji, nie jest podrażniona i nie przesusza się tak mocno. Natomiast kiedy golę nogi w wannie lub pod prysznicem zamiast zwykłego żelu, wolę używać olejku myjącego.

Poniżej przedstawiam Wam produkty,  które u mnie świetnie się sprawdzają.


Oraz moja ulubioną golarkę:


A czego Wy używacie do golenia nóg? Ciekawa jestem czy stosujecie, któryś z moich sposobów?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...