poniedziałek, 28 lipca 2014

Turkus i granat w roli głównej, czyli makijaż z kolorowym akcentem :).

Ten makijaż pokazywałam Wam już w piątek na Instagramie. Od razu zaznaczam, że nie jestem mistrzynią makijażu, dlatego też rzadko je pokazuje. Jednak ostatnio bardzo podobają mi się makijaże z kolorowym akcentem i sama postanowiłam zacząć się tak malować.Teraz bardzo często do uwielbianych przeze mnie brązów i beżu dodaję kolorową, a czasem nawet dwukolorową kreskę, zwykle łączę turkus z granatem i niesamowicie mi się takie zestawienie podoba.











Do wykonania makijażu użyłam:

Twarz: 
  • Podkład Vichy Dermablend 25 Nude
  • Puder w kamieniu Rimmel 400 Natural beige
  • Puder brązujący Soleil Tan De Chanel 917 Sable Rose
  • Róż Clinique 108 Cupid
Oczy:
  • Baza pod cienie Esence
  • Cień Chanel 82 Emerveille
  • Paletka Catrice 040 Never Let Me Go!
  • Kaszmirowy Cień FM Wenge Wood
  • Kredka do oczu Avon Glimmerstick Brights turquoise brust.
  • Żelowy eyeliner Bobbi Brown Denin Ink 28
  • Tusz do rzęs L'oreal Volume Million Lashes So Couture
 Usta:
  • Pomadka Dior Addict 578.

Jak Wam się podoba taki makijaż? Lubicie takie kolorowe akcenty w makijażu?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...