środa, 20 sierpnia 2014

Matowe, czy błyszczące ?

Matowe paznokcie stały się ostatnio bardzo modne, do tej pory byłam fanką błyszczących, ale przecież nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała i matowych. Pomogły mi w tym dwa lakiery nawierzchniowe FM Make Up, jeden z efektem matującym, a drugi  nabłyszczającym.



Dużą zaletą szczególnie matowego topu jest to, że nie musimy kupować od razu nowych lakierów, tylko te które już mamy w domu przemienić w matowe.




Co obiecuje nam producent:

Matte effekt




Glossy effekt:



A tak topy wyglądają na paznokciach:






Paznokcie pomalowałam tak jak zawsze, najpierw baza potem dwie warstwy lakieru kolorowego. Wybrałam mocniejszy kolor, bo chciałam żeby mat był widoczny. Kiedy lakier wysechł nałożyłam na przemian top matowy i błyszczący. Efekt jest taki jak widzicie, mnie się podoba, chociaż chyba dalej jednak wolę jak paznokcie błyszczą.

Muszę jeszcze dodać, że oba topy schną bardzo szybko, nie miałam absolutnie żadnego problemu z tym, że coś mi się na paznokciach odbiło, bo lakier był niedosuszony. Paznokcie niedługo po pomalowaniu przeszły chrzest bojowy, czyli plewienie w ogrodzie i spisały się bez zarzuty, lakier pozostał nietknięty.

Pojemność 10ml. Cena ok 21 zł.


Jak Wam się podoba efekt? wolicie matowe czy błyszczące paznokcie?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...