sobota, 4 października 2014

Celebruj chwile. Lakier idealny na jesień- Genewa i Stockholm od KOBO.

Wraz z nadejściem chłodniejszych dni, wszelakie róże fuksje, niebieskości i inne letnie kolory odstawiam w kąt, a do łask wracają między innymi  różne odcienie brązu. Dzisiaj chciałam Wam pokazać brązowy lakier w odcieniu, który najbardziej lubię i najchętniej używam. Nie jest to czysty brąz, ale złamany fioletem i szarością.


Moim zdaniem doskonały kolor na jesień. Miałam już kilka takich lakierów, tej jesieni będzie mi jednak towarzyszył Kobo Colour Trends 15 Genewa.



Aby ciut urozmaicić ten jesienny manicure Genewę zestawiłam piękną butelkową zielenią w kolorze 24 Stockholm. Oba lakiery dostałam od koleżanki, ku mojej ogromnej uciesze :).






Moim zdaniem takie połączenie prezentuje się znakomicie. 

Oba lakiery bardzo mi się podobają, jednak brązowy jest o niebo łatwiejszy w obsłudze. Oba mają pojemność 7,5 ml i bardzo cienkie i precyzyjne pędzelki.Jednak na tym podobieństwa się praktycznie kończą. Genewa jest kremowa, maluje się nią bardzo dobrze, nie zlewa się i nie pozostawia smug. Schnie stosunkowo szybko. Natomiast ze Stockholmem  trzeba już uważać, bo i nie schnie już tak szybko i troszkę smuży, jednak sam kolor jest naprawdę piękny.

Jak Wam się podoba takie zestawienie? Jakie kolory lakierów wybieracie jesienią?


Post bierze udział w akcji Celebruj Chwile, w której do wyboru jest 15 tematów :) Akcję wymyśliła Arcy Joko:). Ja się skusiłam, a Wy?


http://arcy-beauty.blogspot.com/2014/09/celebruj-chwile-nowy-sezon-jesien.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...