piątek, 14 lutego 2014

Victoria's secret, Clinique i marcepanowe ciasteczka, czyli co nowego?

Dawno nie pokazywałam Wam żadnych nowości, bo staram się ostatnio kupować rozsądnie i tylko to co mi naprawdę potrzebne. Wychodzi różnie, raz lepiej raz gorzej. Chciałam się jednak pochwalić kilkoma kosmetycznymi nowościami, które ostatnio wpadły w moje ręce i na które moim zdaniem warto zwrócić uwagę.


Mgiełka do ciała Endless Love Victoria's Secret i balsam do ciała Aqua Kiss, również Victoria's Secret. Zapach balsamu jest cudowny smaruję się nim codziennie wieczorem i nie mogę zasnąć jeśli go nie użyję, także uważajcie bo uzależnia. Natomiast mgiełkę ciągle oswajam, ale myślę, że w końcu się polubimy. Koszt każdego z nich to ok 12$


Zestaw 3 kroków Clinique typ 3 do skóry mieszanej w kierunku tłustej. Zestaw kupiłam w ramach realizacji noworocznych postanowień, a tak poważnie to mam nadzieję, że w końcu coś się do mojej skóry idealnie nada. Na razie używam od tygodnia, twarz wygląda trochę lepiej skóra się oczyszcza, zobaczymy co będzie dalej.


Podkład w płynie Bourjois Healthy Mix Serum. Bardzo byłam ciekawa tych podkładów, szczególnie ze względu na ich lekką konsystencję, są bardzo płynne, a takie podkłady dobrze sprawdzają się na mojej skórze. W promocji można go kupić za ok 40zł. 


Kremowe żele pod prysznic Joanna. Musicie koniecznie ich spróbować, są cudowne, mają wspaniałe zapachy, a kąpiel z nimi to prawdziwa przyjemność. Moje ulubione są na razie marcepanowe ciasteczka, ale tylko dlatego, że użyłam je jako pierwsze. Cena ok 4zł.

Używałyście może czegoś z moich nowości?  możecie coś o nich powiedzieć?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...