niedziela, 23 marca 2014

Makijażowa chciejlista :)

Widziałam ją już nie raz, ale sama nigdy nie robiłam takiej listy. Myślę jednak, że to całkiem niezły pomysł, przynajmniej będę miała sprecyzowane czego potrzebuję i ograniczy ona przypadkowe zakupy. Tyle teorii, a czas pokaże jak wyszło w praktyce ;). 


  • Korektor pod oczy i tutaj nie mam pojęcia jaki, liczę na to, że mi coś podpowiecie. Myślałam o  MAC Pro Longwear, ale nie obraziłabym się gdyby coś tańszego okazało się równie dobrze. Macie jakieś swoje typy wśród korektorów?

  • Krem BB Clinique, miałam okazję go testować i moja skóra wygląda po nim naprawdę fajnie i naturalnie, a co najważniejsze nie świeci się tak bardzo. Mam wielką ochotę na pełnowymiarowe opakowanie.

  • Bronzer The Balm Bahama Mama, widzę go ostatnio coraz częściej i mam coraz większą chęć spróbować. W sumie to na rozświetlacz tej firmy też bym miała przygarnęła, chociaż w moim przypadku to chyba niezbyt rozsądne, bo i tak się strasznie świecę.

  • Tint Benefit,  mam na niego ochotę już od jakiegoś czasu, ale chyba na początek spróbuję z jakimś tańszym zamiennikiem, bo nie wiem czy sobie z nim poradzę. szczególnie jeśli chodzi o użycie jako róż :).

  • Pędzle do makijażu. Potrzebuję pędzla do nakładania podkładu, do różu, do bronzera i do blendowania i nakładania cieni. Myślę o pędzlach Hakuro, ale może podpowiecie mi coś innego w rozsądnej cenie. Macie może swoje sprawdzone pędzle i możecie mi polecić konkretne?

  • Puder sypki utrwalający, co prawda mam w domu dwa, ale potrzebuję czegoś co by sobie poradziło z moją świecącą cerą. Pomyślałam o Clinique Blended Face Powder & Brush, transparentny puder sypki, bo już kiedyś go miałam i dość miło go wspominam. 

  • Paletka cieni Sleek au naturel. W sumie nie posiadam żadnej większej paletki cieni, a ta ma fajne naturalne kolory. Myślę, że mogłabym jej często używać.



To tak z grubsza produkty pierwszej potrzeby :). Ciekawa jestem czy znacie te kosmetyki i czy mieliście z nimi do czynienia? a może podpowiecie mi  swoich ulubieńców w tych kategoriach?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...