wtorek, 25 marca 2014

Pyszna i banalnie prosta pasta z avocado.

Dawno nie było na blogu nic do jedzenia, więc trzeb to koniecznie nadrobić. Wrzuciłam dzisiaj min na Istagramie takie oto zdjęcie z pytaniem co z tym zrobić ? 


Dowiedziałam się, że można z avocado przygotować kilka przysmaków, ale najbardziej zainteresowałam mnie pasta do kanapek i makaron z avocado. Zdecydowałam się jednak w pierwszej kolejności na pastę, a makaron zrobię następnym razem.

Wyszła tak pyszna, że postanowiłam się z Wami podzielić przepisem.

Czego użyłam do zrobienia pasty:
  • jedno dość spore dojrzałe avocado
  • 4 jajka ugotowane na twardo
  • 2 duże rzodkiewki 
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 ząbki czosnku
  • sok z cytryny
  • sól 
  • pieprz czarny
  • pieprz cytrynowy

Avocado i jajka rozgniotłam widelcem, rzodkiewkę utarłam na tarce, a czosnek pokroiłam drobniutko.  Wszystko razem wymieszałam z przyprawami, sokiem z cytryny i majonezem. Pastą posmarowałam kanapki. Wyszły naprawdę pyszne, nawet dzieci zjadły bez marudzenia :). 









Smacznego!

Lubicie avocado? Macie jakieś swoje sprawdzone przepisy?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...