wtorek, 25 listopada 2014

Jesiennie z Golden Rose Rich Color 105:)

W ostatniej notce z nowościami obiecałam pokazać jak lakier Golden Rose Riche Color 105 prezentuje się na paznokciach. Dla mnie kolor jest na prawdę piękny i świetnie pasuje na jesień i zimę. Zobaczcie sam.


Sam lakier otrzymujemy w prostokątnej szklanej butelce o pojemności 10,5 ml. Należy on do lakierów szybkoschnących i rzeczywiście nie miałam żadnych problemów z wysychaniem, zajmuje to dosłownie dwie minutki. Akurat ta wersja ma bardzo fajny pędzelek, jest dość szeroki, ale specjalnie wyprofilowany tak, żeby było łatwo malować przy skórkach i nie zabrudzić ich. Jest dość gęsty, nie pozostawia smug przy malowaniu i praktycznie jeśli nałożymy go ciut grubiej wystarczy jedna warstwa. Ja jednak wolałam nałożyć dwie cieńsze. 





Lakier ma piękny bordowo brązowy kolor i znakomicie prezentuje się na paznokciach.






Większość lakierów u mnie utrzymuje się maksymalnie dwa do trzech dni, ale testuję nowy top i dam Wam oczywiście znać, czy udało mi się znacząco przedłużyć czas między jednym, a drugim malowaniem paznokci.


Lubicie takie kolory? Jakie są Wasze typy na jesienny i zimowy manicure?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...