wtorek, 16 kwietnia 2013

Kąpiel solankowa jodowo-bromowa.

Moje bzy w ogrodzie jeszcze nie pachną, nie maja nawet listków. Na razie wyglądają dość marnie chociaż widać, że budzą się już do życia. Za miesiąc może i ogród będzie pachniał bzami ;). 

Tymczasem na pocieszenie dolewam do wanny kąpiel solankową jodowo - bromową, z Apteczki Babuni. Występuje ona w czterech wersjach zapachowych: róża, bez, zioła i sosna. Mnie urzekła ta o zapachu bzu.

Opis producenta:
 

Kąpiel solankowa jodowo - bromowa o zapachu bzu. Czerpiąc z tradycji medycyny ludowej opracowaliśmy recepturę opartą na naturalnych składnikach wspomagających pielęgnację ciała.

Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń - poznaj sprawdzoną recepturę na skuteczną pielęgnację ciała. Solanka jodowo - bromowa od wieków ceniona i wykorzystywana w kosmetyce, pozwala na odżywienie, nawilżenie i uelastycznienie skóry.
zapach bzu - łagodzi, przywraca równowagę.

Kąpiel solankowa przeznaczona jest do codziennego stosowania. Zawiera składniki działające pielęgnująco i odświeżająco. W rezultacie jej stosowania uzyskasz:
- doskonałą pielęgnacje całego ciała,
- poprawę elastyczności skóry,
- odprężenie i ukojenie.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Soyamide DEA, Parfum, Cinnamyl Alcohol, Limonene, Citric Acid, Disodium EDTA, DMDH Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:60730, CI:17200.


Moja opinia:

Nie jestem do końca pewna czy ten produkt ma jakiś zbawienny wpływ na moją skórę, na pewno jej nie szkodzi, nie wysusza, nie podrażnia. Kupiłam i używam go ze względu na zapach, a ten jest cudowny - mocny, ale nie nachalny, relaksujący i odprężający. Nalewam do wanny i nie mogę się nadziwić jak zapach bzu został genialnie odtworzony, dokładnie tak pachnie bez w moim ogrodzie. Cztery nakrętki wlane pod strumień wody dają sporą ilość piany. 


Duża butelka sprawia, że płyn starcza na bardzo długo. W zimie wspaniale przywoływał wspomnienie lata. Mam zamiar wypróbować także pozostałe zapachy.


Objętość 700ml, cena ok 9zł.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...