wtorek, 20 stycznia 2015

Żel Oczyszczający Eucerin Dermo Purifyer- dobry, ale czy sprawdzi się do cery dojrzałej?

Żel Oczyszczający Eucerin Dermo Purifye kupiłam w zestawie razem z tonikiem z kwasem mlekowym o którym Wam ostatnio pisałam. Zdecydowałam się na niego namówiona przez dermokonsultantkę, która ręczyła głową za to,  że żel jest o niebo bardziej delikatny niż, Effaclar Duo, na który miałam ochotę. Jeśli jesteście ciekawi, czy zachowałaby tę jakże przydatną część ciała, czy też nie zapraszam Was do dalszej lektury.



Obietnice producenta:


Skład:


Jak żel sprawdza się u mnie?

Żel znajduje się w ładnej, estetycznej butelce. Bardzo podoba mi się tutaj dozownik, który jest o wiele lepszy niż w toniku z tej samej serii, wystarczy wcisnąć nakrętkę z jednej strony i gotowe.Chociaż zawsze będę powtarzać, że wszystkie tego typu produkty powinny mieć pompki, bo to znacznie wygodniejsze.



Eucerin Dermo Purifyer ma żelową konsystencję, nie jest za rzadki dzięki czemu nie przecieka przez palce i nie marnujemy produktu. Jest całkowicie przezroczysty i według mnie bezzapachowy. Nie pieni się zbyt mocno co według mnie jest sporą zaletą, w trakcie mycia zmienia się w delikatną piankę. Myję nim twarz już po wstępnym demakijażu, do pierwszego etapu oczyszczania używam płynu micelarnego lub olejku. Ładnie oczyszcza skórę, zmywa zanieczyszczenia i sebum. Jest antybakteryjny i niekomedogenny, może się przydać jako wspomagacz kuracji antytrądzikowej, chociaż to też wszystko zależy od konkretnej osoby. Jestem realistką i w to, że przy użyciu jedynie żelu do mycia buzi zlikwidujemy trądzik po prostu nie wierzę. Jest niesamowicie wydajny,  używam go od prawie dwóch miesięcy i zostało jeszcze połowę.Ma prosty i krótki skład, chociaż niestety znajdziemy w nim także SLS, który ma wielu przeciwników.


Rzeczywiście nie podrażnia i nie zapycha mojej skóry, ma jednak jeden mankament, o którym nie sposób nie wspomnieć. Niestety zaraz po myciu skóra jest na tyle ściągnięta, że czuję dyskomfort. Muszę szybko zastosować tonik i krem. Nie winię jednak do końca produktu, w dużej mierze winę ponoszę sama. Od jakiegoś czasu wiem jak ważny przy skórze trądzikowej, a dodatkowo dojrzałej jest odpowiedni dobór kosmetyków. Nie zawsze sprawdzą się tutaj produkty antybakteryjne, szczególnie jeśli chodzi o oczyszczanie twarzy. Skóra z trądzikiem wieku dojrzałego, przeszła już swoje i zwykle jest także wrażliwa. Przekonałam się już nie raz, że przy myciu mojej buzi zdecydowanie lepiej sprawdzają się produkty do cery suchej. Polecane są także zwykłe delikatne płyny typu babydream, lub nawet żele do higieny intymnej, ale jakoś nie mogę się na nie przestawić. Muszę mieć coś typowo przeznaczone do mycia buzi. Myślę, że z płynu będą zadowolone osoby z cerą tłustą, ale nie wrażliwą, ja niestety przez efekt ściągania więcej do niego nie wrócę.

Opakowanie 200 ml. Cena regularna 37zł. Warto sprawdzać promocje bo można go wtedy kupić dużo taniej.

Ciekawa jestem jakie są wasze ulubione produkty do mycia twarzy? Może znajdę w śród nich coś dla siebie:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...