sobota, 4 stycznia 2014

Dla mnie ideał :)

Witam Was wszystkich w Nowym Roku :) Mam nadzieję, że wszyscy są wypoczęci, zrelaksowani i mają mnóstwo energii:). Chcę Wam dzisiaj opowiedzieć o świetnym peelingu, który wiele z Was już pewnie zna, ale ja odkryłam go dopiero jakiś czas temu.  A mowa będzie o szafirowym peelingu przeciwzmarszczkowym dla cery normalnej i mieszanej Yoskin.


Obietnice producenta:

Luksusowy preparat ze sproszkowanym Szafirem, który posiada rewelacyjne właściwości polerowania skóry poprzez powierzchniowe ścieranie martwych komórek naskórka. Dzięki temu znakomicie oczyszcza i zmniejsza rozszerzone pory, a także widocznie wygładza strukturę naskórka. Zawiera Duo - Kwas hialuronowy HMW + LMW, który wygładza zmarszczki, ujędrnia skórę i intensywnie nawilża. Sebumatrix redukuje wydzielanie serum i zwęża pory, a lipidy zbożowe zabezpieczają skórę przed wysuszaniem, ściąganiem i szorstkością. Idealnie nadaje się do mikrodermabrazji skóry. Pobudza samo regenerację komórek, co sprawia, że skóra zyskuje zdrowy koloryt i świeży, młodzieńczy wygląd. 

Skład:




Moja opinia:

Peeling Yoskin polubiłam od pierwszego użycia. Jest zapakowany w elegancką tubkę zamykaną nakrętką.




Ma kremową konsystencję i zawiera mnóstwo bardzo ostrych, ale niewielkich drobinek.  Pachnie świeżo i jakby ogórkowo, bardzo przyjemnie. 



Jak już wspominałam peeling jest bardzo mocny i posiadaczki wrażliwej skóry powinny obchodzić się z nim ostrożnie. Przy mojej mieszanej skórze spisuje się rewelacyjnie. Jest bardzo wydajny, wystarczy odrobina, żeby wypeelingować całą twarz. Skóra po jego użyciu robi się niesamowicie gładka. Doskonale usuwa martwy naskórek, pomaga pozbyć się suchych skórek, a przy regularnym stosowaniu oczyszcza pory i usuwa grudki i nierówności. Bardzo dobrze przygotowuje skórę na użycie maseczki czy serum. Skóra jest rozjaśniona, wygładzona i porządnie oczyszczona, a dodatkowa bardzo miła i przyjemna w dotyku. Mnie peeling nie wysusza, nie podrażnia i nie uczula. Nie powoduje uczucia ściągnięcia. Cenę też ma dość przystępna, normalnie kosztuje 29 zł, ale ja kupiłam go akurat w trakcie promocji w Super Pharm za 18. Jak dla mnie ideał :).

Opakowanie 75 ml. Cena 29zł.

Używałyście może mikrodemabrazji Yoskin? a może macie swoje ulubione peelingi, które mogłybyście polecić :).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...