środa, 8 maja 2013

Celia - Esencja Kobiecości.

O pomadkach Celii dowiedziałam się jak zwykle przeglądając blogi kosmetyczne. Niestety przeczytałam też, że są trudno dostępne, ale można je znaleźć w małych drogeriach. Ja taką drogerię znalazłam a w niej nie tylko pomadki, pomadko-błyszczyki, błyszczyki, ale także pudry, cienie i kredki do oczu oraz lakiery do paznokci Celii.




Opis producenta:

Klasyczna pomadka o kremowej konsystencji. Opracowana na bazie olejów i wosków roślinnych, wzbogacona o składniki nawilżające i witaminy. Skutecznie dba o kondycję delikatnego naskórka ust.

Moja opinia: 

Pomadka jest zamknięta w bardzo eleganckim metalowym liliowo - złotym opakowaniu. Przy zamykaniu słychać charakterystyczny klik, taki jak u pomadek od Chanel. Bardzo mnie to zaskoczyło przy pomadce za taką cenę, ale ucieszyło zarazem bo lubię takie gadżety.


Wybrałam dla siebie jasnoróżowy perłowy odcień nr 20. Niestety nie było testerów, więc nie mogłam sprawdzić jak będzie wyglądał.




Pomadka ma kremową konsystencję, bardzo dobrze się ją nakłada i trzyma się zadziwiająco długo, nie rozmazuje się. Absolutnie nie wysusza ust, wręcz przeciwnie - są odżywione i nawilżone. Bardzo przyjemnie i delikatnie pachnie, jest raczej bezsmakowa. Żałuję, że nie wzięłam jeszcze jakiegoś koloru z tej serii. Wzięłam z innej i też żałuję. 




Cena 6zł. Moja ocena 5/5.

A Wy, które produkty Celii polecacie?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...