środa, 22 maja 2013

Majowe zakupy ;)

W maju tak samo jak w kwietniu nie było wielkiego szaleństwa zakupowego, jednak parę rzeczy dołączyło do mojej kolekcji kosmetyków. 

Na początek zakupy z końca kwietnia, których nie udało mi się już pokazać w kwietniowych nowościach.

  • Puder matująco fiksujący z Essence oraz baza pod cienie również z Essence. Puder jest biały i jak widać na zdjęciach posiada elegancki wzór. Zdecydowałam się na taki w kamieniu, żeby móc go nosić w torebce i używać do poprawek w ciągu dnia. Co z tego wyszło dowiecie się już niedługo, ponieważ przygotowuję właśnie jego recenzję. Baza wydaje się fajna, ale zdążyłam jej użyć zaledwie kilka razy, bo przez połowę maja męczyło mnie zapalenie spojówek.




  • Następna w kolejności była seria Bebeauty z Biedronki. Wybrałam sobie delikatny żel krem łagodzący do skóry suchej i wrażliwej , jako zastępstwo żelu micelarnego do mycia i demakijażu. W koszyku wylądował także płyn micelarny i balsam do stóp z kwasami owocowymi AHA. Cieszę się, że udało mi się dostać jeszcze płyn micelarny bo podobno został wycofany, a recenzje ma bardzo pozytywne. Balsam do stóp skusił mnie natomiast obietnicą intensywnego nawilżania i zawatością kwasów owocowych :).


  • Potem była peruwiańska sól do kąpieli Bielenda z jagodą acai i awokado oraz peeling myjący z żurawiną Joanna Naturia. Sól ma ładny, ale delikatny zapach, który utrzymuje się niestety bardzo krótko. Wolę bardziej intensywne i nie znikające od razu zapachy. Peeling myjący świetnie pachnie, ma wygładzać, odświeżać i nawilżać ciało.


  • Na koniec dzisiejsze zakupy.  Intensywne serum rewitalizujące Bioliq i multifunkcyjny antybakteryjny krem BB Under Twenty. Serum ma intensywnie stymulować rewitalizację skóry. Aktywnie nawilżać i odżywiać oraz poprawić jędrność i elastyczność. Pomaga modelować owal twarzy, a także wyrównuje koloryt. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Krem BB zawiera algi i kwas hialuronowy. Producent obiecuje, że krem nawilża, matuje, wygładza skórę, maskuje niedoskonałości, długotrwale wyrównuje koloryt skóry, nadaje naturalny wygląd. Na opakowaniu jest też informacja, że zawiera filtry UV. Wybrałam kolor 02 naturalny, bo 01 wydawał mi się za jasny. Kolor jest żółtawy mi  to jednak nie przeszkadza. Kupiłam go jako coś lekkiego na lato.





Mam nadzieję, że spodobały się Wam moje zakupy. Ciekawa jestem czy używałyście któregoś z tych produktów?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...