środa, 7 sierpnia 2013

Wasze sposoby na wypadające włosy?




Ostatnio zauważyłam, że włosy znowu zaczęły mi wypadać garściami, a już dawno nie miałam z tym problemu. Zastanawiam się co może być tego przyczyną, nic w sumie ostatnio nie zmieniałam w ich pielęgnacji. Jedyne co mi przychodzi do głowy to szampon i odżywka z Elseve ta czerwona do włosów farbowanych. Zaczęłam używać tego zestawu jakieś 1,5 miesiąca temu, chociaż nie wiem bo zarówno szampon i odżywka wydają mi się bardzo dobre. Wcześniej co prawda używałam bardziej naturalnych szamponów i stosowałam wcierki na skórę głowy. Farbę od dawna stosuję tę samą, suszarki i prostownicy praktycznie w ogóle nie używam. Zdarza mi się to bardzo sporadycznie.

Zastanawiam się jak temu zaradzić, bo jestem dość przywiązana do moich włosów i nie chciałabym, żeby wszystkie wypadły ;). Przejrzałam już porady w internecie, ale bardzo jestem ciekawa Waszych sprawdzonych sposobów na wypadające włosy. Mnie na razie przyszły do głowy wcierki  i jakieś witaminki. W związku z czym mam do Was ogromną prośbę, opiszcie proszę w komentarzach jak radzicie sobie z wypadającymi włosami. 





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...